Jelena Marija Bilandžić

ravnateljica i učiteljica

Jelena Marija Bilandžić

ravnateljica i učiteljica

Magistra primarnog obrazovanja s pojačanim modulom engleskog jezika (izvorni govornik), rođena je 31.7.1986. godine u Torontu, Kanada, gdje je provela rano djetinjstvo i započela svoje osnovnoškolsko obrazovanje. Završava V. gimnaziju Vladimir Nazor u Splitu, nakon čega upisuje Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij. Titulu magistre primarnog obrazovanja s pojačanim modulom engleskog jezika stječe 2010. godine na temu:
The educational and literal values of the tales of Hans Christiaan Andersen, i postiže izvrstan rezultant. (5)

Kontinuirano se stručno usavršava u području obrazovnih znanosti, tako je završila NTC edukaciju kod dr. Ranka Rajovića, a u novije vrijeme intenzivno se usavršava i u području informacijskog- komunikacijske tehnologije (IKT-a). U procesu je usavršavanja metodologije Schulen im Aufbruh, putem koje će raditi u Školi za budućnost. 

Smatra da je odgoj i obrazovanje djece najkompleksnije područje rada u kojem je, u svakom trenutku, sve i svatko prioritet – time se vodi i s istom mišlju obavlja svoj posao. Kroz svoje osmogodišnje iskustvo učiteljskog rada primjenjivala je drugačije pristupe obrazovanju kako bi pomogla djeci da crpe svoj unutarnji potencijal što je više moguće. 

Životopis

Magistra primarnog obrazovanja s pojačanim modulom engleskog jezika (izvorni govornik), rođena je 31.7.1986. godine u Torontu, Kanada, gdje je provela rano djetinjstvo i započela svoje osnovnoškolsko obrazovanje. Završava V. gimnaziju Vladimir Nazor u Splitu, nakon čega upisuje Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij. Titulu magistre primarnog obrazovanja s pojačanim modulom engleskog jezika stječe 2010. godine na temu:
The educational and literal values of the tales of Hans Christiaan Andersen, i postiže izvrstan rezultant. (5)

Kontinuirano se stručno usavršava u području obrazovnih znanosti, tako je završila NTC edukaciju kod dr. Ranka Rajovića, a u novije vrijeme intenzivno se usavršava i u području informacijskog- komunikacijske tehnologije (IKT-a). U procesu je usavršavanja metodologije Schulen im Aufbruh, putem koje će raditi u Školi za budućnost. 

Smatra da je odgoj i obrazovanje djece najkompleksnije područje rada u kojem je, u svakom trenutku, sve i svatko prioritet – time se vodi i s istom mišlju obavlja svoj posao. Kroz svoje osmogodišnje iskustvo učiteljskog rada primjenjivala je drugačije pristupe obrazovanju kako bi pomogla djeci da crpe svoj unutarnji potencijal što je više moguće. 

Životopis

 
„Dobar učitelj može pobuditi nadu, potaknuti maštu i usaditi ljubav prema učenju.“
BRAD HENRY
© 2020 Harfa d.o.o. Split